SentezMüşavir Mali Müşavirlik Programı siz
değerli meslek mensupları için özel olarak
hazırlanmış, oldukça fonksiyonel ve esnek yapıda
tasarlanarak, hatasız ve pratik bilgi
girişi yapmanıza imkân veren bilgi yönetim sistemidir.
SentezMüşavir Mali
Müşavirlik Programı diğer programlardan farklı olarak
gelişmiş Ofis Otomasyonu ile standart işlerinizin haricinde
ofis yönetiminde her işinize kolaylık ve çözüm sağlayacak ir asistan ile
çalışma imkanına sahip olacaksınız.
SentezMüşavir Mali
Müşavirlik Programında; İşletme Defteri, Serbest Meslek Defteri
kullanıcı ara yüzü oldukça fonksiyonel ve esnek yapıda tasarlanarak,
hataya kapalı ve pratik bilgi
girişi sağlanmıştır, Muhasebe ve Finans modüleri ile TL ve dövizli hareket
girişi yapabilir, hesap ekstresi, mizan, resmi defter
dökümleri ve finansal tabloları TL ve dövizli olarak alabilirsiniz,
Beyanname modülü ile hareket girişleri neticesinde beyannameleri otomatik
olarak oluşturabilirsiniz, Demirbaş modülü ile demirbaş takibi, amortisman
tahakkuk ve defter dökümlerini alabilirsiniz, Personel modülü ile sicil kartı
tanımlarından, ücret tahakkuklarına ve her türlü rapor, form ve bildirimleri
kolaylıkla alabilirsiniz.
Gelişmiş Ofis Otomasyonu sayesinde ise, rutin işlerinizin yanı
sıra, ofis yönetiminde her işinize kolaylık ve çözüm sağlayacak bir
asistanınız olacak, mükelleflerinize ait vergi tahakkukları, vergi ödemeleri,
kira ödemeleri gibi birçok işlemi ve çok daha fazlasını kolaylıkla takip
edebileceksiniz.
|