nullsix Kıdemli Üye
Kayıt Tarihi: 29-Ağustos-2010 Gönderilenler: 6090
|
Gönderen: 11-Temmuz-2011 Saat 13:27 | Kayıtlı IP
|
|
|
Erenköy bosch servisi
Bir firmadan uzun süre önce bir fırın aldım. Uzun süre sorun yaşamadan kullandığımı fırınımda belli bir süre sonra sorun çıktı. Normalde ürünlerini kullandığım bu firmanın hiç bir zaman servisine ihtiyaç duymamıştım ama fırınım bozulunca aramak zorunda kaldım.
Önce evime gelen servis ürünü bir süre inceledi ve görümeleri gerektiğini belirttiler. Bende tabi dedim zaten ürünün garantisi hala bitmemişti yaklaşık 1 ay daha garantisi vardı. Ürünün sorununa göre tamirinin uzayabileceğini ona göre benim bilgilendirileceğim belirtildi. 20 gün geçtikten sonra ve beni arayan soran olmayınca tekrar servisi aradım ve fırınımın ne durumda olduğunu ne zaman işlemlerinin biteceğini merak ettim. Bana söylenen şey fırınınız incelenmiştir ve herhangi bir sorun bulunamamıştır, firmamız bunun kullanıcı hatası olduğunu belirtmiştir dediler. İnanamadım ve fırınımın garantisi olduğunu ve kesinlikle fırınıma birşey yapmadığımı belirtmeme rağmen tekrar gönderin bu sefer kabul edebilirler dediler. Fırınımın bana gelmesi 30 iş günü sürdüğü için garanti süreside bu sayede bitmiş oldu. Yaptıkları bana gerçekten büyük bir ayıptı.
Sizce bu garanti süresinin bitmesini sağlayamaya çalışmak değilde nedir. İşte böyle bir durumla karşı karşıya kalmamak için aldığınız markanın güvenilir olduğuna servisinin düzgün olduğuna dikkat edin ve emin olmadan satın almayın.
Erenköy Bosch Servisi - Göztepe bosch servisi - Çekmeköy Bosch Servisi
|