seohaberleri Kıdemli Üye
Kayıt Tarihi: 28-Mayıs-2020 Ülke: Turkiye Gönderilenler: 2319
|
Gönderen: 14-Ekim-2022 Saat 01:32 | Kayıtlı IP
|
|
|
Günümüzde dijital çağın hızlı bir şekilde ilerlemesi ile iş
sürecini daha rahat hale getiren çeşitli türde pek çok programlar
ortaya çıkmıştır. Müşteri portalı sistemi, firma ve müşteri
arasındaki bir köprü durumundadır. İş ortamındaki tüm firmalar
müşterileri ile sağlam bir iletişim kurmadıkları zaman yapılan iş
varsayımları üzerinden gerçekleşen olumsuz durumlara sebebiyet
verebilir. Fakat müşteri
portalı sisteminin gelişmesiyle müşterilerinin isteklerini
bizzat kendilerinden alarak, gerçekler üzerinden iş akışlarını
şekillendirilir.
İş yaşamı sürecinde müşterinin olduğu her alanda
müşteri paneli
sistemine ihtiyaç duyulur. Müşterisi ile sürekli iletişim kuran
firmalar daha iyi iş yönetimi ve geri bildirim için müşteri destek
paneli yazılımlarını kullanmalıdır. Böylece
destek talebi
kısımlarını bir yerde toplayabilir ve müdahale edebilirler. Çünkü
iş sürecinde bir müşteri ile olan memnuniyetini, beraberinde birçok
müşteri getirebilir. Müşteri paneli sayesinde de müşteri
memnuniyeti de en üst seviyede sağlanır. Dijital pazarlama
açısından da müşteri portalı oldukça büyük bir öneme sahiptir.
Sizde iş hayatınızda daha hızlı iletişim yakalamak ve
müşterilerinizle beraber sağlam ilerlemek istiyorsanız
cubicl.io/tr/client-
portal sitesinden 7/24 destek alabilirsiniz.
|