salesplus Üye
Kayıt Tarihi: 17-Nisan-2017 Ülke: Turkiye Gönderilenler: 50
|
Gönderen: 22-Kasım-2018 Saat 12:21 | Kayıtlı IP
|
|
|
Her sektörün ve şirketin farklı müşteri risk yönetimi yaklaşımları bulunmaktadır. B2B olarak satış çalışmalarının belki de en çok önem arz eden
noktası müşteri risk yönetimidir. Sales Plus mobil saha satış otomasyonunun şirketiniz için sağladığı faydalardan bir tanesi de bu noktada
ortaya çıkmaktadır.
Müşteri Risk Yönetimi Günümüz Koşullarında Büyük Önem Kazandı
Ticari risk yönetimi olarak da adlandırılan bu süreç günümüzde şirketler için epey önem kazanmıştır. Bu durum özellikle vadeli satış gerçekleştirilen
sektörlerde yer alan şirketler için daha önemlidir. Nitekim günümüz piyasa koşullarında peşin ya da kısa vadeli satın alımlara denk gelmek zor
olabilmektedir. Bu sebepten dolayı müşteri risk oranının teminat güvencesini geçmemesi önemli bir şarttır.
Müşteri Risk Yönetimi Süreci Nasıl İlerler?
İlk aşamada müşteri risk yönetiminin tanımlanması önemlidir. Müşteri ile yapılan iş birliği ve bağlar güçlendikçe müşteri risk limitinizi daha
yukarılara çekmelisiniz. Öte yandan her gelen sipariş ile birlikte risk limitleri yeniden oluşturulmalıdır ve risk kontrolü sağlanmadan talep edilen
mal sevkiyata verilmemelidir. Yapılan kontrollerin ardından müşteri risk oranı teminat güvencesini aşmıyorsa satışa onay verilebilir.
Müşteri Risk Yönetimi İçin Kullandığınız Sistem İyi Kurulmalıdır
Müşteri risk takibi ile ilgili süreç yukarıda anlattığımız gibi işlemektedir. Ancak bu süreç her defasında bu kadar kolay akış göstermemektedir.
Ortaya çıkabilecek potansiyel sorunların önüne daha önceden geçmek ve müşteri risk takibini daha sağlıklı bir şekilde ilerletmek adına firmanızın bu
konuda hizmet veren iyi bir mobil saha satış otomasyonuna ihtiyacı vardır. Bu tür sistemler sayesinde süreç içerisinde gerçekleşebilecek
hataların riskini minimize edebilirsiniz.
Öte yandan iyi bir mobil saha satış otomasyonu ile müşteri risk yönetiminizi online olarak yapabilirsiniz. Mobil saha satış otomasyonu olan Sales Plus
da bu noktada yardımınıza koşar. Peki Sales Plus ile müşteri risk yönetiminiz sürecinde neler yapabilirsiniz?
· Tahsilat için müşterinizin mali bilgilerini görebilirsiniz.
· Müşterileriniz ile yapılan satışlarla ilgili işlemlerin hesap özetlerini ve risk durumlarını inceleyebilirsiniz.
· Müşteri analizi bölümünden müşteriniz ile ilgili tüm dataya ulaşabilirsiniz.
· Müşteri bazlı raporlar sayesinde daha rahat analizler gerçekleştirebilirsiniz.
Üstelik Sales Plus mobil saha satış otomasyonu ile yalnızca müşteri risk yönetimi değil ziyaret takibi,
online mesajlaşma, ürün sunumu, logo standartlarında kampanya gibi daha birçok özelliğe erişebilirsiniz. Daha fazla bilgi için Sales Plus ana web
sayfasına gidebilir ya da bizlere 444 8 123 numaralı hattan ulaşabilirsiniz.
Kaynak: http://www.salesplus.com.tr/musteri-risk-takibinizi-
sales-plus-ile-yapin/
Düzenleyen salesplus 22-Kasım-2018 Saat 12:22
|